Titel
Abstract
Den åbne teknologi bag Internettet giver helt nye muligheder for både små og store trafikselskaber. Hjemmesidernes tilbud om information og service giver de første eksempler på bedre overblik og hurtig søgning.
Interaktive kort og køreplaner, brevkasser, kortsalg og trafikinformation gør det lettere at være kunde. På samme måde kan vi både samle og sprede interne informationer i planlægningen og styringen af trafikken. Koordinere oplysninger, som i dag ligger adskilt i lukkede systemer. Spare tid og sikre overblik og løbende opdatering.
Vi kan nå helt ud til chaufføren bag rattet, til kunden på gaden og hjem til VIP-kunden, test-kunden og den handicappede, der med lidt "automatisk særforplejning" får nye muligheder for at finde vej med kollektiv trafik. På Internettet er alle lige mobile. Den udfordring kan vi bruge til at nedbryde andre grænser.
Forfatter
Informationschef Pernille Hermann, HT.
Key words - dansk
Internettet, brugerservice, interaktiv kommunikation, personlig post, HT
Key words - engelsk
Internet, user service, interactive communication, direct mail, HT/Copenhagen Traffic
Session
Trafikledelse og trafikinformatik
År
1998
Konferencerapport
Side 177